poniedziałek, 5 września 2016

♥..bo Ty jesteś, gdzieś daleko, ale jesteś!


dedykuję mojej Przyjaciółce - Sercem Amadeusza ♥








tak bardzo brakuje mi Ciebie

tak bardzo chciałbym, abyś była

żebyś do swojego Misiaka się przytuliła

bo przecież Ty i ja, to Przyjaciele Razy Dwa!


potrzebuję Twoich codziennych słów

tych jakże szczodrych emotikonów

buziaków i zwykłego słowa

- Jestem!


tak bardzo zżyty z Tobą

tkwię w chmurze pomarańczowych dni

bo Ty jesteś, gdzieś daleko, ale jesteś!

a ja tęsknię, gdy milczące mamy dni..


tak bardzo brakuje mi Twego szczebiotu

Twoich Zielonych Groszków

Twoich i moich trudnych dni

i plaży i morza i fatamorgany oazy! Razy Dwa!


rozbity na kawałki

poszarpany w walce dorosłości

za Tobą myśl moja jednoznacznie płynie

i chciałbym, abyś była i zawierzyła we mnie

@

Misiakiem Twoim jestem

i zawsze będę! Bo, jestem Twoim przyjacielem!


potrzebuję Twoich codziennych słów

tych jakże szczodrych emotikonów

buziaków i zwykłego słowa

- Jestem!

bo ja jestem Twoim Przyjacielem
choć dalekim, to bliskim Sercem przyjaciela
gdzieś lokowanym w górach, nad morzem, pod lasem
albo w innym groteskowym czasie!

 
Amadeusz, autor 
Link - powiążany:
 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz