piątek, 9 września 2016

♥..Dla Moich Przyjaciółek (…) dedykuję..





Zawsze będziesz moim ..Przyjacielem w spódnicy..


Dla Moich Przyjaciółek  (…) dedykuję..







Na szybach wystaw sklepów..

Okien pędzących pociągów, tramwai..

Palcem zakreślę kształt Serca,

A w środek wpiszę imię danej Pani!

 
 
 
Obwieszczę światu Twe Imię!

I to, że Ciebie spotkałem!

I to, że dla Ciebie kolejny  –

Wiersz,  aurą Serca pisałem..
 



W Tobie, choć Ciebie nie widzę!

W Tobie, choć Cię czuję wirtualnie!

Widzę to, co chcę widzieć!

W Tobie, Sercem lokuję się wolny!

 
 
W Tobie mam wirtualne miłowanie!

W Tobie mam upodobanie wszelkie!

Ciebie wciąż adoruję   Przyjażnią

Wierszem, eSeMeSem, Mailem


Na szybach Duszy w mym wnętrzu,

Witraż dla Ciebie już składam,

Kolorowe paciorki ze szkiełek –

w zdaniach rymów układam!


Zawsze będziesz Moją Przyjaciółką!

Bo Ty mnie zrozumiesz najlepiej.

Pomożesz bezinteresownie,

Wesprzesz, przecież!

 

W Tobie mam wirtualne miłowanie

W Was mam upodobanie wszelkie!

Was wciąż adoruję   Przyjażnią

Wierszem, eSeMeSem, Mailem

- Wasz "ASPe/Amadeusz "
 
 
 
Amadeusz, autor
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz