środa, 7 września 2016

♥..jak echo wracasz do mnie


_przyjaźń to Dar! Niczego między Nami nie zmienię


chwilą jestem

lekką mgłą

zapytaniem

ciszą tą

@

letnim wiatrem

skazą dnia

łzą, co kroplą

w deszczu, staw

@

trudno złapać

sens, co goni

jak zielony

pasikonik

@

jak ta rdza

na szynach stali

jak ten pociąg

co z oddali

@

na peronach

i rozjazdach

w Tobie widzę

Ty - Gwiazda!

@

i choć słowem

lekko ruszam

serce moje

ciągle wzruszam

@

budzę ranek

i jutrzenkę

serca marzenia

Kobietę, nie panienkę!

@

i wciąż szukam

niedokładnie

barwię płótno

rozbijam filiżankę

@

wciąż jak echo

wracasz do mnie

na hongout'ie

mnie nie spotkasz

@

piszę tutaj

wiersz Ci składam

może zechcesz

dopowiadać

@

lubię wiersze

lubię duet

lubię Ciebie

- bo mam Muzę!

@

nie nalegam

rób, co chcesz

zablokuj lub -

rzuć - au revoir! Już wiesz?

@
 
Amadeusz, autor
serce moje rozmarzone - my heart dreamy
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz