sobota, 17 września 2016

♥..jesienne pisanie lubię



za pisanie się wziąłem
jesiennym ołówkiem
dziś niebo pochmurne
odłożyłem stalówkę

@

i kiedy tak pochylony
nad kartką z liści opadłych
poczułem rozstanie z latem
nie powiem, nie było warto!

@

lato takie pachnące
na łąkach kwiaty i zboża
łany pokotem brane
ziarno mielone w worach

@

traktor już skiby brusi
rolnik plany układa
czy jesień będzie deszczowa?
ile zimą śniegu niebo rzuci?

@

jesienne pisanie lubię
bo dzień mi skraca za oknem
firanki chmur poczet długi
i noc, co budzi czas dla zapałki

@

zgłodniałem przy tym pisaniu
zapach zupy już czuję
pewnie na talerz wleję
łyżką po zupie powiosłuję

@

i leci dzień za dniem
zapachy poobiednie bledną
jesień rumienić będzie się wkoło
_och! jaką będę miał przyjemność!

@

Amadeusz, autor 17.09.2016