niedziela, 25 września 2016

♥..Kocham Cię, moja bielszczanko




kochaj mnie tak jak dawniej
delikatnie. niezwyczajnie
w naszym pokoju z balkonem
z widokiem na Szyndzielnię




kochaj mnie, wiesz, że pragnę
tyle przed nami dni i te, co już minęły
kochaj mnie, moja wciąż nieobecna
moja jedyna, kochana..




bo kiedy wracam do domu
kiedy winda już jedzie
o Tobie Najmilsza, myśl moja
pławi rozkoszne wspomnienie




i jeszcze zakupy zrobię _
kwiat malusi wybiorę w kwiaciarni
i wiem, że drzwi mi otworzysz
nim dłonią klucz w kieszeni złowię, upadły




a po obiedzie sytym
kiedy oczu rozmowa
wskrzesza wszystko -
co utkała nocą głowa




Razem, na spacer wyjdziemy
w górki, chodnikiem, poza ulice
i w parku usiądziemy, gdzie fontanna
spryskuje tęsknoty - jakie tka Nam życie!



Kocham Cię _ moja bielszczanko ♥


Amadeusz, autor 25.09.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz