środa, 14 września 2016

♥..moja miłość ma blask Twoich oczu

♥  PRZYJAZNI DAR Z TOBĄ MAM ♥



moja Miłość przychodzi i odchodzi
w moich dniach
w moich nocach
Jej delikatne tchnienie
jest dla mnie jak zbawienie




moja Miłość jeżdzi ze mną
moja miłość
z moich nocy
z moich dni
Jej delikatne tchnienie, pobudza




Jej namiętne spojrzenie
dotyka mego ramienia
gdy trzymam kierownicę
gdy autostrada spod kół umyka
moja Miłość z Nią to pas bezpieczeństwa




czuję jak utrzymuje mnie w ryzach
bym nie przekraczał prędkości
moja Miłość i moje z Nią życie
usypiamy Razem nocą
by budzić się rano na poduszce snu




moja Miłość i jej spojrzenie
moja delikatna Kobieta, marzenie
odległość i tęsknota - biją się myślami
Nasze nigdy nie spełnienie
Nasza przyjażń i w dzień i w noc




moja Miłość przychodzi i odchodzi
w moich dniach
w moich nocach
Jej delikatne tchnienie
jest dla mnie jak zbawienie. Wciąż czekam!




Amadeusz, autor 14-09-2016


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz