sobota, 10 września 2016

♥..moje życie, moja miłość, moje łzy..TY!





moja Miłość

ma krucze włosy

tak jak moje, dawno



tęsknię, a tęsknota jak morze

rozlewa się po autostradzie snów

jakie mam o Niej



słowami obejmuję, prowadzę pod ramię

Oboje zafascynowani sobą

i w smętnej melodii LZ, idziemy – wolni!



 




moje życie

oparłem o Jej smukłą ideę życia

Ona nauczyła mnie, miłości



uczucia -

co nigdy nie przemija

zaczarowała ją i wymościła w sercu



utkała na białych kartkach -

wierszy, co jak mleczna mgła

wiją się za mną wspomnieniami






moja Miłość

ma siwe włosy

tak jak moje, teraz



tęsknię, a tęsknota jak rzeka

rozlewa się łzami po klawiaturze

bo teraz piszę Wam - o mojej Miłości



- o moim życiu z Nią!

- o uczuciu, co nie przemija!

i w smętnej melodii zaczerpniętej z LZ, idziemy wolni!






pójdę sam zaraz do sypialni

rozpromieniony -

mimo wilgoci łez toczonych na policzkach

bo Ona tam, czeka na mnie



moja smukła brunetka

bo tak farbuje włosy

utrwalona -

na jednej z Miłości utkanej fotografii ...mego serca!






paryżanka.. wspomnienie.. młodość.. może, w niebie?



Czy pamiętasz kiedy się spotkaliśmy?
To był dzień kiedy ujrzałem w tobie moją ulubienicę
Chcę ci powiedzieć jak bardzo cię kocham

Chodź ze mną, ukochana
Nad morze, morze miłości
Chcę ci tylko powiedzieć jak bardzo cię kocham

Chodź ze mną nad morze miłości

Czy pamiętasz kiedy się spotkaliśmy?
To był dzień kiedy ujrzałem w tobie moją ulubienicę
Chcę ci powiedzieć, och, jak bardzo cię kocham

Chodź ze mną nad morze miłości

Chodź ze mną, ukochana
Nad morze, nad morze miłości
Chcę ci tylko powiedzieć jak bardzo cię kocham
Chcę ci powiedzieć, och, jak bardzo cię kocham
 
 
Do you remember when we met?
That's the day I knew you were my pet
I wanna tell you how much I love you

Come with me, my love
To the sea, the sea of love
I wanna tell you just how much I love you

Come with me to the sea of love

Do you remember when we met?
That's the day I knew you were my pet
I wanna tell you, oh, how much I love you

Come with me to the sea of love

Come with me, my love
To the sea, the sea of love
I wanna tell you just how much I love you
I wanna tell you, oh, how much I love you
 
 
Amadeusz, autor 10-09-2016 /  WSPOMNIENIE O MOJEJ PARYŻANCE_MIŁOŚCI, KTÓRA NIE PRZEMIJA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz