sobota, 17 września 2016

♥..mysz, kot i ja






ciemno za oknem

nadchodzi noc

zmrok zamaszyście

pilnuje to!


ulicą biegła

spłoszona mysz

za nią kot bury

- a kysz!


więc się oglądam

co to, za wrzask?

wypędził myszkę

padł na nią strach


a to malusi

kotek czarniutki

oczka mu błyszczą

- cały zieloniutki!


i powiem tak

że ten strach

dopadł nas w Trójkę

- ha, ha, ha, pat! mat!


ciemno za oknem

nastała noc

mysz się schowała

został kot


więc Go zabrałem

niech śpi dziś u mnie

jutro na łowy ruszy

i umknie!

 
Amadeusz, autor 17.09.2016
 
 

2 komentarze:

  1. Super wiersz na dobranoc więc kolorowych snów Ci życzę Amadeuszu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po prostu Kicia mnie odwiedziła i rymnąłem *o kotkach* .. dzięki i dobranockovvo Wojciechu!

      Usuń