czwartek, 22 września 2016

♥..palec tańczy po tablecie





dzisiejsza rozmowa
tak bliska
tak wymowna
Ty i ja




o wszystkim
i bez rumieńców
rozmowa, tak czuła
jak ciepły wiatr Adriatyku




tak dużo słów
tak dużo czułość
tęsknoty z marzeń
co ciągle ją mamy




i kiedy milką słowa
kiedy odkładam słuchawkę
pamięć przysyła mi
te Twoje obrazki




bo Ty jesteś zmysłowa
i pięknie słowa układasz
co noc mnie koisz
o snach opowiadasz




a kiedy oddzwonię
i kiedy zapytam - to słyszę
jak śpiewnym głosem
po strunach pomykasz




Oboje w samotni
w latarniach ze stali
oddaleni bardzo
sercem, duszą wspaniali




i kiedy odpiszę
i kiedy wiersz ten wyślę
w przestrzenie wirtualne
przeczytasz i z uśmiechem uśniesz




choć Cię sercem ♥
moim z bliska
wcale nie dotykam!
Dziękuję, że Jesteś!





życie takie skołowane
mam tyle - nie dla siebie
dobrze, że Ty mnie rozumiesz
- cieszę się, gdy słyszę Ciebie!


_z oddali, na Naszej fali


obraz olejny. płótno. autor: Amadeusz

Przyjaciel dedykuje - dla Przyjaciółki
 
Amadeusz, autor 22.09.2016
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz