wtorek, 20 września 2016

♥..rąbek spódnicy - dla Ciebie mam






rąbek spódnicy - dla Ciebie mam

będziesz mój! - wiem to, bez dwóch zdań

bo kiedy słyszę na schodach Twe kroki

już tam mam mokre włosy


rąbek spódnicy - obiad na stole

będziesz mój, zjem Cię pod stołem

bo kiedy jesteś już w przedpokoju

jestem odgłosem Twym podniecona


będę Twoja! Ty będziesz mój!

ucztę w pokoju podejmie stół

i kiedy talerz zupy Ci dam

odchylę dekolt, ach patrz, patrz tam!


i drugie danie zaraz dostaniesz

kiedy zanosić będziesz pusty talerz

poczuję wtedy oddech gorący

jak mnie obejmie Twój wzrok upojny!


i Twoje dłonie, drapieżne palce!

Ty jesteś mój! - głodny samcze!

zdejmuj już spodnie, koszulę zsuwaj

piersi me płoną! - dłoni używaj!


rąbek spódnicy już rozchylony

widzę jak wodzisz ciała ogień

łydka się pręży, pierś uniesiona

fallus jak struna jest naprężony!


będę dziś Twoja, Ty mój ogierze

weź mnie na stole, zrzuć te talerze

płoniemy Razem jak wulkan Etna

pierwsza godzina powiem dopiekła!


oddech na szyi, tors nagi na mnie

uda rozchylę, będzie Ci raźniej

czuję jak bucha z Ciebie ów wrzątek

boże! to orgazm, popłynę w otchłań…


cóż to za wigor! To liczne branie!

Jesteś mój, niech tak zostanie! Kochanie!

Jesteś płomieniem i żarem, lawą

przy Tobie nie usnę, czuję się klawo!

 
♥..chciałam, żebyś napisał

 


rąbek spódnicy - cuda zadziałał

malutka nóżka moja wspaniała

i poderwałam mego Cyklopa

porwał mnie w siebie

- nic nie będzie robił na „bokach”!
 
 ♥

Amadeusz, autor 19.09.2016


_przyjaźń to Dar! Niczego między Nami nie zmienię

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz