niedziela, 18 września 2016

♥..rozmarzona kobieta

KOLEKCJA: serce moje rozmarzone - my heart dreamy




rozmarzona kobieta
leży w pościeli, czeka
na uczucie, na Anioła
bo On Ciebie sobą woła




w Twych ramionach ciepło tkwi
wigor, śmiałość wszystkich dni
słowa kocham i te czułe
pobudzone we współ_czułej grze




płoniesz, wznosisz się jak lawa
uda Twoje, - w nich zaprawa!
jeśli Anioł jest tym Man'em
będzie w sercu, - w oka mgnienie!




ach, zazdroszczę Ci tych chwil
ogień płonie w sercach tych
gdy kobieta, jak żar płonie
razem zwieńczą serca, dłonie




niech Twój Anioł czyli man
sprawi Tobie mnogość ero_scen
upojona będziesz spała
obok On.. forma nieba doskonała




bo marzenie piękny stan
kochać się wśród czterech ścian
i dosypiać i się tulić
nie chcieć się budzić!




gdzie to echo wielu słów?
gdzie mój Anioł?
gdzie mój Stróż?
- miłości moja, przy mnie śpi... ci! ci!



 
Amadeusz, autor 18.09.2016
 
_przyjaźń to Dar! Niczego między Nami nie zmienię
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz