niedziela, 25 września 2016

♥..serce, ten tamburyn drżący




na poduszce snu
oboje zasypiamy równolegle
miłość Twoja i moja
jakie to czułe i piękne



ramionami opleceni
jak grupa Laokoona
Nasze są bezpieczne, czułe
nie ściskają jak węży gromada





utęsknienie z nocy
czułość porannego dotyku
delikatność szczypiąca
wiele niemego zachwytu



i ten tamburyn drżący
to serce zjednoczone
ta Miłość, co łączy ludzi
śpiew na niebie ptasi woła





nie chcę budzić się z rana
ani nocy ciemnej przyzywać
uczucie, co Nas złączyło
trwa, sen życia unosi, porywa!



Amadeusz, autor 25.09.2016


 
Trzymasz mnie, dotykasz mnie
Nie chcę nikogo innego kochać
Trzymasz mnie, dotykasz mnie
Spójrz, nigdy tak naprawdę nie czułam tego tak jak teraz
Kiedy jestem przy tobie kochanie
 
 
Holding me, touching me
I don't want nobody else love
Holding me, touching me
See i never really felt like i do
               When i'm around you baby
                    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz