czwartek, 8 września 2016

♥..stałaś się wierszy moich ozdobą - portret



A gdybym tak Wenę o pokuszenie prosił
_czy tworzenie wspólne, jest słodem?
😎💫
Amadeusz


dedykuję - JUTRZENCE
kolejny w poczet tego wiersza



To jeszcze nie Ty!
Ale taki zamysł mam
Namaluję i to postanowione
Bez dwóch zdań



Namaluję Twoje oczy
I ten punkt, co tak psoci
Myśli Twoje i mój czas
Pędzla rys, ozłoci



Bo co piękne
Musi trwać sto
Lub
Tysiąc lat



Namaluję razy dwa
Jeden Twój, drugi mój
Bo Ty w sobie masz kolory
Co wskoczyły do mej głowy


Jutrzenki blask, słowika trel - Dawn glow, nightingale trill
 

 




Miłego niedzielnego dzionka dla Ciebie, Jutrzenko! 

..będę wracał do domu po obiedzie, wypocząłem, lubię miasta o kameralnych wieczorach, dużo pieszo pokonałem, mało MPK, jestem odnowiony i zadowolony.

..Jeszcze wyjazd w Sudety i będę jak w Siódmym Niebie pełen szczęścia.

..Pozdrawiam Wenę od wierszy i obrazu, który mi się marzy.

Do potem, (...)  ☀ 🚗 😎 🏁 🚗 🍵 💋  i bądź silna, dasz radę.


Amadeusz, autor i Twój Przyjaciel