środa, 14 września 2016

♥..taki rymek


KOLEKCJA: serce moje rozmarzone - my heart dreamy



rozpędzona

jak to rolka

fika śmigle

słownego fikołka
 

@
 

nie doskoczę

nie dam rady

zbyt daleko

ja, nieśmiały
 

@
 

czas umyka

ja go gonię

ręce, dłonie

nastawione
 

@
 

może złapię

Cię za słowo

rowerowo

i fajowo
 

@
 

znałem taką

kilka lat

świat rowerów

bieżnia z dat
 

@


blisko była

na rzut dyskiem

lecz skończyło się

z piskiem
 

@
 

hamulcowy

dotyk ręki

czasem widzę

w TVN, jej wdzięki
 

@
 

ale to już dawno było

we wspomnienie obrodziło

rolki pędzą po poręczy

obyś nie stłukła się w tym pędzie
 

@
 

taki rymek

sobie dałem

jak Twą

twarz na G+ ujrzałem
 

@
 

Amadeusz, autor 14-09-2016

1 komentarz:

  1. rymek wartki mocium Panie
    całkiem dobry na śniadanie
    w pędzie rolek wolność czuję
    jak Ty - rymy też rolkuję
    czasem składnie mi wychodzą
    jeśli myśli nie zawodzą :)
    rymowanego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń