piątek, 30 września 2016

♥..tęsknię - a to boli, gdy wracają słowa echem




taki dzisiaj jestem do niczego
taki nieswój
taki jak punkt zerowy
takie Nic!




tęsknię
te parę dni
tak mnie wyrwało
to boli, gdy wracają wspomnienia




tęsknię
za zapachem Twej skóry
tęsknię
za spojrzeniem
co tuli smutek




te kilka dni
a tak mnie odmieniłaś
Ty, tęsknota!
miłość!




byłaś moim Szczęściem
tuliłem się do Ciebie
tylko Ty, Jedna ze wszystkich
- tęsknotą moją, w mojej potrzebie..




tak bardzo mi brakuje
Twego oddechu nocą
i ciepłej ręki na spacerze
lub przy stole po obiedzie




wciąż Cię słyszę, wołam
wciąż Ty dzwonisz do mnie
i wczoraj póżną nocą
- telefon zabrzmiał dla mnie




- czy wróciłem szczęśliwie?
- czy na trasie nic się działo?
- i z jaką prędkością, serce do domu gnało?
tęsknię - a to boli, gdy wracają słowa echem




potwornie mnie boli ta udręka
Ty jesteś - choć Cię dla mnie nie ma
boże, przed kim mam klękać?

jak wskrzesić Coś co nie wróci?



wyobrażam sobie ciągle -
co by było, gdybyś była
życie takie zwodnicze
teraz pustka, pustka niemiła..




tęsknię
czuję zapach Twej skóry
i smak ust jeszcze pamiętam
i to, że mnie kochałaś, kochałaś, kochałaś..


 _to najbardziej pamiętam!


Amadeusz, autor 30.09.2016 Najbardziej boli miłość