czwartek, 1 września 2016

♥..wiem, jak boli ból, co nie przemija



Dżwięczna struna odbuduje Twój świat marzeń w realu.
Dasz radę - jeden z wielu i tylko Twój Przyjaciel Amadeusz, jedyny płci męskiej.
Uwierz w Siebie - świat będzie Twój! ♥
 


bo gdy boli dusza, gdy ciało w załamaniu

 

a stan bliski katastrofie z morskich głębin Titanica

 

to wiem, jak boli ból, co nie przemija

 

skarżysz się strunom drżącymi palcami _do białego, rana!

 


 

gdy boli dusza, gdy ciało w załamaniu, a stan bliski katastrofie

 

to palcami strącasz krople nut, co kapią łzą bezdźwięczną

 

bo kiedy boli dusza, kiedy serce już nie domaga się miłości

 

a stan bliski katastrofie, to nawet marzenia giną w nicość

 


 

wtedy siadasz w kąciku sama, zasmucona, strapiona..

 

bo moje ramiona zbyt daleko, by ogrzać duszę rozedrganą

 

cichy dźwięk pod palcami, co strunę szarpią wyrwie Cię ze smutku

 

_bo kiedy boli dusza, to ciało jęczy, serce pęka!

 


 

bo kiedy boli, do boga wołam - Ojcze! Dlaczego tak musi być?

 

a On sprawiedliwy sprawi, że krąg Przyjaciół, każdy  -

 

 cząstkę serca od siebie, do duszy Twej wstawi!

 

_byś odżyła, ku Nowemu!
 
 
 
 

dla Mojej Przyjaciółki _dedykuję! Amadeusz, autor

 
 

1 komentarz:

  1. ..a ja myślałam że kazdy ból jest inny, i każdego boli inaczej.Wydląda na to ze sie myliłam...

    OdpowiedzUsuń