sobota, 24 września 2016

♥..z takim wdziękiem napisałeś, jak nutkami ją kochałeś..






ach, te nuty tak szalone

na muzycznej mojej stronie

spięte kluczem wiolinowym

ero_ dźwiękiem nasączone


tyle nutek różnej płci

i ochota w myślach tkwi

gdybyś chciała kochać tak

to znajdź mnie, znajdź takt..


pokochamy się za dnia

lepiej widać wiele spraw

i biel kartki, tej z nutami

i koronki pana, pani!


już się wzbraniasz na ten tekst

noc wolisz, księżyca blask i cień

i to niebo, gwiazd tysiące

i ogniki pulsujące


więc zapraszam, podaj dłoń

spacer dobrze zrobi Nam

wybierzemy jakąś nić

struną, szyną będziemy szli


i pójdziemy dookoła

jak dzielnica lub jak Wola

spacerując tak - poznasz mnie

a ja, poznam Cię


potem ciepłe danie z dań

restauracja, sam na sam

wina lampka oraz kwiaty

wezmę wiersze i krawaty


i wskoczymy na te linie

pięciolinie, tak za dnia

może jesień cień, noc da?

może zechcesz przy mnie trwać..


potem wonnym mazidełkiem

świecą, wonnym kadzidełkiem

odnajdziemy wodę w wannie

albo natrysk z kropel spadnie


z kropli deszcz rozluźni Nas

i pójdziemy na popas

i te nutki, półtonówki

i te pełne, śmiechu pełne


sprawią błogość od dotyku

od pozycji z kamasutry uników

gimnastyki, aż do brzasku

ach, Ty chciej zbliżyć się


ucałuję Twoje dłonie

potem lekko natłuszczone

w ciepły oddech Cię otulę

niżej zejdę, pielęgnując


spacer palcy obu rąk

dotyk ust, no chodż!

i powoli, bez pośpiechu

partytura ero_ na stoliku

dyrygenta, utworzona. Alle!


zapach skóry sprawi cud

wejdę w Ciebie - tam jest miód!

więc powoli, delikatnie

skradnę Serce Twe dosadnie


nuty gibkie i wesołe

w gimnastyce ero_ dozwolone

pozwól pieścić się powoli

owoc dojrzeje w Nas


_wspólny z Tobą orgazm, chcę!


ach, te nuty tak szalone

na muzycznej mojej stronie

spięte kluczem wiolinowym

ero_ dźwiękiem nasączone


tyle nutek różnej płci

i ochota w myślach tkwi

gdybyś chciała kochać tak

to znajdź mnie, znajdź takt..


Amadeusz, autor 24.09.2016

♥..chciałam, żebyś napisał
 


PIĘKNO KOMENTARZA

ONA:

dech zaparło to pisanie nutek słowem dotykanie
rytmów ero czułe drganie
i muzyka w tle płynąca
swoim echem myśl - chłodząca


:)))

nuty, słowa i muzyka
to poezji - erotyka


( z takim wdziękiem napisałeś
jak nutkami ją kochałeś )


:))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz