piątek, 16 września 2016

♥..Za tymi drzwiami jest mój świat





Za tymi drzwiami jest mój świat
Na stołach leżą pomysły z lat
Te zapisane ręką trzęsącą
Bazgroły kuszące


Bluszcz już zarasta moje wspomnienia
Zielenią się liście, jesień dojrzewa
Czas moich wierszy wzrusza serce
Dziś też napiszę, coś Wam wierszem


Obrazy, szkice, zwykłe bazgroły
Szkice, grafity, efekt ze smoły
Farby, lakiery, inne mazidła
Nieporządek jak to ma artysta


Za tymi drzwiami jest świat, co go nie ma
Tam żyją moje wszystkie wspomnienia
Miłość i Przyjaźń Razem przy stole
Gramy w szachy, bo to od wina wolę


Lata mijają, czasu ubywa
Zdrowie szwankuje, ja już nie ryba
I te wspomnienia, wierszem pisane
Są w moim sercu, a obrazy wiszą na ścianie


Za tymi drzwiami jest wszystko moje
Dla Was otwarłem jego podwoje
Lata mi lecą, kalendarz blednie
_nim zemrę, jeszcze wierszem to obwieszczę!



KOLEKCJA : http://amando-bloger.blogspot.com/

😎
Amadeusz, autor 16.09.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz