sobota, 17 września 2016

♥..zegar życia, piękno które każde z Nas ma



POWIĄZANE : ♥.. zawsze podtrzymujesz mnie na duchu.. ♥



życie upływa
 
 
zgodnie z zegarem czasu

mój czas tak zbawiennie trwa
 


- prosty, z początku dzieciństwa

- skomplikowany, gdy dojrzewałem

- niewiadomy obecnie..
 

 

nie narzekam, przestałem

a to dowód na dojrzałość

choć wnętrze niespójne

- tkwi w twórczości!
 

 

kiedy budzę się rano

moją modlitwą przyzywam

- czas dzieciństwa i sad owocowy

Rodziców i drewnianą kołyskę
 

 

kiedy śniadanie zjadam

modlitwą codzienną -

wspominam o Bogu

i o darze życia, jaki ma ze mną!
 

 

a kiedy obiad na kuchence warzę

miłosne zapędy moje dawne

mieszam chochlą serca

w wielkim garze
 

 

wieczorem do komputera siadam

o moim życiu i miłościach dawnych

na plus G - Wszystkim się otwieram

..jeśli chcesz, czytasz mnie!
 

 

życie zwyczajne - powiesz!

ale niewielu wie

jak ja rządzę

w moim siole
 

 

obowiązków masa

czasu czasem braknie

energią serca dzielę się _gdy mnie Wena skradnie

zatelefonuje, zatęskni, mailem poczęstuje, echem..
 

 

i czasem zasypiam

zmęczony okrutnie

nie narzekam pisząc te słowa

_bo by było smutnie!
 

 

kiedy kolację jeszcze zdążę zjeść

modlitwą wieczorną

wspominam o Bogu

_co, zegar życia mi dał, bym o nie dbał!
 

 
 
Amadeusz, autor 17.09.2016
 
POWIĄZANE: ♥..moje życie, moja miłość, moje łzy..TY!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz