poniedziałek, 26 września 2016

♥..Zielony Groszek

♥..tylko Ty tak możesz ze mną rozmawiać



ach, ta dzisiejsza Nasza rozmowa
fantastyczne tematy przerabialiśmy
i ta przeżroczysta kropelka na szczycie
i te wynaturzenia, tak bardzo ludzkie




seks ze mną, chciałabyś przeżyć!
te słowa pobudziły wszystko we mnie
i powiem Ci, urosłem w Twoim świecie
marzeń razy Dwa




nie obiecuję ani Tobie, ani sobie
- ale wiesz co?
byłoby ciekawie
tylko Oboje musimy czuć luzacką stronę życia




prawie skonsumowałem czas tej rozmowy
ponad dwie i pół godziny
super relaks
a taki byłem skwaszony od rana




zakochałaś się!
och! też tak bym powiedział
ale nie mogę, wiesz, że te uczucia -
są takie zbawienne, mimo, że lata świetlne




dziś napisałaś taki wspaniały wierszyk
czytałem
lubię Ciebie czytać
pisz proszę, a ja będę Twoim Najwierniejszym




- jak się spotkamy
ucałuję Twoje Usta
bo to Nam się należy
i pozwolę na więcej, Tobie i mnie




JESTEŚ MOJĄ NAJLEPSZĄ KUMPELĄ
 
 

Amadeusz, autor 26.09.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz