piątek, 7 października 2016

♥..AMO! Tylko nie zakochaj się w moich oczach..- tak napisałaś!

 Dla Ciebie


KOLEKCJA: Jutrzenki blask, słowika trel - Dawn glow, nightingale trill


 

Ty, jesteś moją Gwiazdą!

Ty, jesteś Weną!

z Tobą rozwiązuję krzyżówki

i losu zawiłego zagadki
 

 

cóż mi dajesz

że o Tobie

wiersz piszę gładki?

co?
 

 
 
 
bo w Tobie ujrzałem

oczy czarowne źródlane

przez jednych niechciane

zerowy koleś, uciekaj od niego!
 

 

hello! wołam cichutko

w każdy poranek

czasem zbyt długo śpię

przytulony do Twoich niespodzianek
 

 

Ty, jesteś Weną moją ♥

i tak już będzie

w Tobie mam Nadzieję ♥

że czytać TO będziesz!
 

 

Ty, jesteś moją Gwiazdą! ♥

Ty, jesteś Weną! ♥

z Tobą rozwiązuję krzyżówki

i losu zawiłego zagadki
 
 
 
 
 
 

Ty, jesteś Weną moją ♥

i tak już będzie

w Tobie mam Nadzieję ♥

że czytać mnie będziesz!
 
 
 

_tego Pana, z dużą różnicą wieku!
 

 
_Tobie mojej Wenie o źródlanym spojrzeniu
 
która napisała:
 
AMO! Tylko nie zakochaj się w moich oczach!
 
 
 
 
 
 
- Pięknie napisałaś!
 
- Dziękuję, że mi zaufałaś!
 
- Weno - stałaś się wierszy moich ozdobą!
 
- Dziękuję, że mogę Ciebie czytać!
 
 
Amadeusz, autor 07.10.2016r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz