czwartek, 6 października 2016

♥.._co to Czas robi z Kobietą?




Obecne picie kawy z filiżanki
Przybiera taki wymiar
Ubrany na wyjściowo
Uczesany jak na zdjęciu


🍵

Delektuję się z moją
_Małą Czarną
I powiem, że jestem w Niej
Mocno zakochany


🍵

Jak nigdy, Ona ciepła i milcząca
Daje się całować i ssać ustami
Nie oponuje, a wręcz wpływa
Koi mnie i uwodzi milcząco


🍵

_co to Czas robi z Kobietą?
A przecież pamiętam
Jaka była narowista 40 lat temu
Ogień! Żywioł! Kocica nienasycona


🍵💋

Obecnie uszczęśliwia mnie
Opanowaniem! Spokojem! Ciszą!
_Mała Czarna i taka aromatyczna!
Bardzo przedpołudniowa i Moja!


😎

Amadeusz, autor 30.09.2016

PIĘKNO KOMENTARZY
 
Zdjęcie profilowe użytkownika Wiesława Cwojdzińska
 
Wiesława Cwojdzińska
hmmm.......... no. no..... Amando... Amando... :)
 
Zdjęcie profilowe
 
..można i o kawie piękny poemat napisać!
Brawo Amadeuszu :)))
Pozdrawiam po południowo
..przy małej , aromatycznej ..i białej :)))
MG
 
Zdjęcie profilowe
 
Czyż Mężczyzna przewrotnym bywa?
Czarna Kawa tak słodka,  jak i Kobieta czasami
Dziękuję za Słowo, MG
🍵☀✒😎

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz