wtorek, 25 października 2016

♥..dla Ciebie, żródlanooka _ Dedykacja, wierszem ♥


Jutrzenki blask, słowika trel - Dawn glow, nightingale trill

 
noc, a nocą sen mnie nie morzy
noc, a nocą zjawia się żródlanooka
delikatna, smukła, czarnowłosa
Gwiazdeczka


noc -
a nocą muzyki ton toczy Jej dłoń
delikatnie porusza strunę serca
z daleka, tam gdzie dziesiąta rzeka

 
 
 

noc, a nocą nie śpię
sen mnie nie morzy
może jeszcze chwilę
w rozmarzeniu - o Tobie! o Tobie!


żródlanooka
tam, gdzie smak piernika
długi most i rzeka
polska rzeka..

 
 

noc, a nocą sen mnie nie morzy
noc, a nocą zjawia się żródlanooka
delikatna, smukła, czarnowłosa
Gwiazdeczka


noc -
a nocą muzyki ton toczy Jej dłoń
delikatnie porusza strunę duszy
z daleka, dla przyjażni co od lat trwa..


dla Ciebie, dla mojej Przyjaciółki _ od Przyjaciela!
 
 
 

Amadeusz, autor 22.10.2016

 
(...)
Przychodzisz nocą,
przy dźwiękach gitar tańczysz z mocą
Poruszasz się, twoje czarne włosy, czerwone usta twe
Kołyszesz się
a reszta bez znaczenia jest
Jak słońce palisz mnie i budzisz mnie

Jest w Twych oczach czar
Południe, ogień, żar
Ja mam w sercu Cię...
 
(...)
Tu viens le soir, Danser sur des airs de guitare
Et puis tu bouges
Tes cheveux noirs, tes lèvres rouges
Tu te balances
Le reste n'a pas d'importance
Comme un soleil
Tu me brûles et me réveilles

Tu as dans les yeux,
le sud et le feu
Je t'ai dans la peau...
 

1 komentarz:

  1. Jesli wierzy sie w cuda to moze sie i cos zmieni,a przyjazn ,no coz,jest piekna poki jest..

    OdpowiedzUsuń