czwartek, 13 października 2016

♥..ero_serce moje rozmarzone - my heart dreamy



KOLEKCJA: serce moje rozmarzone - my heart dreamy



koronki wodzą

na pokuszenie

na cielesne rządź spełnienie
 

 

wabią

i kuszą dziurkami swymi

poprzetykanymi sznurkami na niby
 
 
 

 

czerń wyobraźnię rozpala

koronka

myśli samcom zniewala
 

 

więc wyjdź z letargu tej jesieni

rzuć za siebie smutku maskę

Twoim życiem ciesz się do woli
 

 

przecież Ty, ero_tyki moje czytasz zawsze

rzuć mi komentarzem w furtce

porwij mnie
 

 

uwiedź płaskim butem

spódnicą do kostek

porwij mnie, nie daj uciec
 

 

przecież Ty, ero_tyki moje czytasz

i wstęp do wiersza napisałaś nieraz

więc wyjdź z tej dziupli jesiennej
 

 

_jesienią też jest pięknie! Kobieto, nie zamieraj!
 

 
 
 

Amadeusz, autor 13.10.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz