niedziela, 16 października 2016

ero_Ty! ..miarą mego obłędu



 

dziś Cię zdobędę
dziś będziesz moja
wezmę Cię w siebie
_rozchyl.. ramiona



i choć to w dzień jest
i zbyt jest jasno
moją będziesz
_czy wyrażam się jasno?



nic nie powstrzyma
tego popędu
Ty dla mnie skrajem
_mego obłędu!



i choć odurzasz mnie perfumami
będę Cię kochał
oczu ślepca spojrzeniami
_ tak delikatnie jak to potrafię



Ty, jesteś moja, czytaj uważnie
moją jesteś, brzmi to odważnie
i dla porządku dla tej pieszczoty
muzykę włączę i kochaj..., kochaj!

_ do potem!


 Amadeusz, autor 14.10.2016




 
Zaklinam Cię,
bo jesteś mój

Lepiej przestań robić, co robisz
Nie kłamię,
nie, nie kłamię


Wiesz, nie mogę tego znieść,
twojego biegania w tę i we w tę,
Wiesz lepiej, kochanie
Nie mogę tego scierpieć, bo mnie to upokarza

Rzucam czar na ciebie
bo jesteś mój
jesteś moj

kocham cię
kocham cię
kocham cię
jakoś nadal cię kocham
i mam gdzieś
czy mnie chcesz
teraz jestem twoja

słyszysz
rzucam na ciebie zaklęcie
bo jesteś mój


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz