sobota, 8 października 2016

♥..Miłość, kto ją dostanie?







 
 

rozmarzyłem się o Tobie

choć nie czas i pora

nie ten wiek i lata

nie ta metafora


tak mi utkwiły Twe oczy

z wcześniejszego przesłania

zastanawiałem się dlaczego

Ty, taka młoda, niechciana?
 
 



miłością Nas karmią od dziecka

mówią, że to dar od Boga

bogów kilku jest w świecie

która to świątynia właściwego boga?


byłem w rzymskiej świątyni

ona tylko Jedyna

ma w fresku rzeźbę Kobiety

- co boga przypomina!

 
 
 
 

lata mijają, stulecia

nikt fresku tego nie zniszczył

patrzyła na mnie oczyma

Kobiety i Matki Najczystszej


tamten czas i ten z teraz

jest wspólny i odkrywczy

te Twoje oczy niewinne

źródlane, młode, najczystsze!




nic więcej nie dodam pisząc

zbyt duża między Nami różnica

lat cofnąć się nie da - lecz czy chcę?

- Nie! ..i to ta, moja różnica!


miałem odpisać ważne słowa

na zadane od Ciebie pytanie

czym Miłość jest i dlaczego

- nie każdy ją dostanie?


Czas jest wyznacznikiem -

w każdym działaniu serca!

Kto pojętnym był uczniem -

ten w miłości Zwycięzca!




Amadeusz, autora 08.10.2016


Tobie dedykuję:
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz