środa, 12 października 2016

♥..My sweet, sweet love


 
tak niewiele mi do szczęścia potrzeba
uchyl mi tylko rąbek swego nieba
bym poczuła się jak w Raju
w usłanym różami, w kwiecistym gaju
bym wtuliła się w Twoje ramiona
miłości
czułości spragniona
zaufaniem i troską Twą obdarzona
w swej tęsknocie wyciszona..
My sweet, sweet love - Moja słodka, słodka miłości
 

  

daj mi to proszę
o miłość nie wnoszę
daj mi spokojne noce
i poranki w zachwycie
po nocy upojnej
daj mi skosztować, jakie z Tobą jest życie
co to, serca dobrobyt
i utul moje smutki
jam Kotka malutka
za zaufaniem tęsknię
chcę spać na męskich rękach
daj mi ten promyk nadziei
ten rąbek nieba
serca swego daj skraj
chcę Ci szeptać
- ti’amo ♥
- ti’amo ♥
przecież miłość to nie grzech
 
 
KICIA
 


My sweet, sweet love - Moja słodka, słodka miłości
tak niewiele mi do szczęścia potrzeba
uchyl mi tylko rąbek swego nieba
bym poczuła się jak w Raju
w usłanym różami, w kwiecistym gaju
bym wtuliła się w Twoje ramiona
miłości
czułości spragniona
zaufaniem i troską Twą obdarzona
w swej tęsknocie wyciszona..

Amadeusz, autor 12.10.2016 we współpracy z BFC


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz