wtorek, 4 października 2016

♥..myślę o Tobie każdej nocy, każdego dnia - zabrałaś mi serce, rzuciłaś marzenia..!




 
czaisz się tam w oddali
w tym przepastnym wirtualnym G+
tyle razy wchodzisz na mój Profil
tyle razy czytasz, chłoniesz wersy


nieśmiałość pali rumieńcem
chcesz być incognito na mojej Stronie
pewnie nie wiesz, że zostawiasz ślad
Twoje adresy IP są wszędzie


ale ja nie mam w sobie Sherlocka
nie szukam, nie sprawdzam, bo -
jeśli Ty zechcesz, to pojawisz się
dasz ten iluzoryczny krzyżyk +


lub bardziej śmiała, wpiszesz Komentarz
albo otworzysz Furtkę dla wspólnej wyobrażni
zarzucisz mnie słowem pisanym
marzeniem, co pali Ciebie jak głód


spróbuj, nie czekaj
bo zniknę jak kamfora
przecież platform jest bezliku
a ja jestem niepowtarzalny właśnie TU!


dzień mija, nocą przychodzisz
czuję Cię, wiem, że byłaś, czytałaś
bezwonny ślad między mymi
- wierszami zostawiasz, znam Cię!


czaisz się tam w oddali
w tym przepastnym wirtualnym G+
tyle razy wchodzisz na mój Profil
tyle razy czytasz, chłoniesz wersy


nieśmiałość pali rumieńcem
chcesz być incognito na mojej Stronie
pewnie nie wiesz, że zostawiasz ślad
Twoje adresy IP są wszędzie

 

znam Cię!
pamiętam!
bywam u Ciebie!
poszukaj moje IP, znasz moje imię, czekam..


a tymczasem
myślę o Tobie każdej nocy, każdego dnia
zabrałaś mi serce, rzuciłaś marzenia..!
- gdzie Jesteś?


Amadeusz, autor 04.10.2016
 
1-1238.jpg