środa, 5 października 2016

♥..najbardziej boli miłość nie spełniona








nie jestem silnym mężczyzną
tu nie chodzi o tężyznę, lecz psyche
nie jestem silny, wciąż zmagam się
- z moimi wspomnieniami..




moje życie to dobre, ciekawe pasmo zdarzeń
szczęście mnie nie opuszczało mimo łez
mimo prac tytanów, własnych wyborów
i trudnych lecz pięknych, zmysłowych miłości




wciąż ten sam szept, ta sama melancholia
jesień! - dziś skrada się za oknami
przygarbiona pomyka opłotkami
barwi liście w pomarańczowej rdzy








najbardziej boli miłość nie spełniona
miłość taka cudowna, a jednak raniąca
prawdziwa, codzienna, oddalona hen
prawie korespondencyjna duchem




miłość boli, uwiera, blizna za bliznę zachodzi
wiatr za oknem wyje, szary wilk niepogody
a ja krzyczę słowami, które czytasz
- ból, co boli i nikogo nie wzrusza





♥..najbardziej boli miłość nie spełniona



miłość - to wymysł poetów
to ciąg słów niejednej książki
co porywa, unosi i znienacka
realnym życiem w łeb zdzieli




tyle mija dni, cudownych chwil
pocałunków, co koją, dotyków co palą
uczucia nieodwzajemnione, uczucia jak wiatr
wysuszają moje serce, lecz wiersz mówi _NIE!




więc jutro wszystkich Was oszukam
napiszę o mojej Miłości
o uczuciu tak pięknym, że niepojętym!
napiszę, abyście czytali


- jak z miłości boli _serce moje..



Amadeusz, autor 05.10.2016


 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz