poniedziałek, 24 października 2016

♥..napiszę Ci prawdę o sobie, przeczytaj TO przed decyzją!




nie możesz zakochać się we mnie
nie możesz, zrozum to teraz
bo jutro lub pojutrze będzie
_zapóżno wybierać!



nie jestem dla nikogo -
stworzony, by mnie kochano
jestem jak ten żagiel biały
na morzu beztrosko szkwałem rzucany



i cóż, że według Ciebie
jestem przyswajalny bardzo
nie możesz zakochać się we mnie
nie możesz, zrozum to teraz, upieram się twardo!



wiele serc już przeze mnie
popadło w konflikt z duszą
ja jestem jaki jestem
porzuć miłości zamysł, porzuć!



nie chcę kolejnej krzywdzić
nie chcę pustych słów szeptać Tobie
nie możesz mnie pokochać
bo mnie nie będzie przy Tobie!



nie możesz zakochać się we mnie
nie możesz, zrozum to teraz
bo jutro lub pojutrze będzie
_zapóżno wybierać!



nie jestem dla nikogo -
stworzony, by mnie kochano
jestem jak ten żagiel biały
na morzu beztrosko szkwałem rzucany


POWIĄZANE: ♥..Stary facet z krzywą duszą


Amadeusz, autor 24.10.2016


Nie patrz za mną
Gdy odejdę

Nie płacz za mną
Łez zielenią

We mnie nie ma tych poruszeń
Co na wiosnę się zielenią

Jestem jak gazeta stara
Stary facet z krzywą duszą

Nie płacz proszę moja Miła
Na cóż Nam tych wszystkich wzruszeń
 
ps:
 
..jestem dla innych z obowiązku, z miłości, z uczuć nadrzędnych..
jeśli nie rozumiesz - odejdź! dla własnego dobra..

2 komentarze:

  1. Gdyby to rozum mogl wybierac..z naszym sercem nikt nie wygra.Milej nocy zycze..

    OdpowiedzUsuń