środa, 12 października 2016

♥..nazwałam Cię _AMO i niech tak zostanie


życzę Ci miłego dnia  Sylwia



 
nie szukam lekarstwa na smutki
szukam marzeń, takich jak Twoje
szukam przyjaciół, tak jak i Ty
pojawiłam się by być
 
 
_Twoim radosnym niepokojem
 
 
bo Ty
tak pięknie obracasz słowami
potrafisz nimi tak cudownie żonglować
jak błysku spojrzeniami
 
 
jesteś dla mnie odskocznią
po pracowitym dniu
wierszem, co burzy
wszelkie smutne sny
 
 
lubię natchnienie
jakie tu spływa
eteryczna bajka -
realna, prawdziwa
 
 
nazwałam Cię _AMO
i niech tak zostanie!
znam Cię od zawsze -
mój mocium'Panie!
 
 
i wierszem mogę
pisać dla Ciebie
bo w Twoich wierszach
żródła pragnienie
 
 
więc pisz, ja czytam
 - komentarz wstawię
rozumiem Serce
- dla mnie wstawiane!
 
 
jestem marzycielką
jak każdy tutaj
Ciebie rozumiem
o nic nie pytaj..
 
 
wiem, że masz dużo -
obowiązków dziennych
ale Ty wierszem żyjesz
nim poisz się tak przyjemnie!
 



 
 
 
więc weż me dłonie  
i przytul wierszem 
będę tu stale  
ze Sercem, Pierwsza!
 
 
 
Amadeusz, autor 12.10.2016
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz