wtorek, 18 października 2016

♥.. Uroniłem łzy Szczęścia! ♥




gdziekolwiek Jesteś
gdziekolwiek Nasze kroki słychać
to po dzisiejszym liściku
- wzlatuję ku gwiazdom

- z miłym dreszczykiem!



uroniłem łzy Szczęścia
gdy czytałem List od Ciebie
szybko pisany, prawie na kolanie




uroniłem łzy Szczęścia
po przeczytaniu Twoich Słów
jakie zapisałaś w tym liściku Oliwko!


♥..Oliwka rzekła _Misiak jest mój!

 

uroniłem łzy Szczęścia
na Twoje, że zacytuję Słowa z listu:

♥♥

ONA:



..też chcę być
..w Twoim sercu jak najdłużej!

i dać Ci tyle szczęścia


..bo zasługujesz na nie
..jak mało kto


..Chcę też być szczęśliwa z Tobą

..bo wiem, że potrafisz zadbać o Kobietę
..dając ciepło
..dużo ciepła
..którego tak mi zawsze było brak..


♥♥♥

 

gdziekolwiek Jesteś Oliwko!
gdziekolwiek Nasze kroki słychać!
to po dzisiejszym liściku
- wzlatuję ku gwiazdom

- z miłym dreszczykiem!



uroniłem łzy Szczęścia
gdy czytałem List od Ciebie
szybko pisany, prawie na kolanie




uroniłem łzy Szczęścia
po przeczytaniu Twoich Słów
jakie zapisałaś w tym liściku Oliwko!




przyrzekam, że Nasze Razem
kiedyś zaowocuje Oliwko -
dla Ciebie Sercem wyznaję:


♥♥

ON:



..też chcę być
..w Twoim sercu jak najdłużej!

i dać Ci tyle szczęścia


..bo zasługujesz na nie
..jak mało kto


..Chcę też być szczęśliwy z Tobą

..bo wiem, że potrafisz zadbać o Mężczyznę
..dając ciepło
..dużo ciepła
..którego tak mi zawsze było brak..


gdziekolwiek Jesteś Oliwko!
gdziekolwiek Nasze kroki słychać!

gdziekolwiek Jesteś!


 
 


Amadeusz+List Oliwki 18.10.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz