środa, 19 października 2016

♥.. pragnąłem byś to była Ty! Oliwka!



Dedykuję Oliwce!



wyłuskałaś mnie z cienia
a przecież znam Ciebie już tyle lat
mówią - to mężczyzna powinien zacząć pierwszy
ale ja pragnąłem byś to była Ty!




i stało się
i jest
i wyłuskałaś mnie z cienia
Twego serca




ile jeszcze zdarzy się Nam
takich wtorków, gdzie TY i ja
ile jeszcze przed Nami dni?
Ty! Ty! Ty!






gdzieś na wysokości
ale to nie góra
piszesz dla mnie wierszem
kot z cienia się wynurza




gdzieś na wysokości
ale to nie wieża
piszę dla Ciebie wiersze
bo Nam ich energii potrzeba!



♥..Oliwko! Uroniłem łzy Szczęścia! ♥

ile jeszcze dni
ile słońc na niebie
ile niewyspanych nocy
- beze mnie? - bez Ciebie?




ile jeszcze zdarzy się Nam
takich wtorków, gdzie TY i ja
ile jeszcze przed Nami dni?
Ty! Ty! Ty!




przeciwległe krańce
ziemi oczywista!
Kobieta _ Mężczyżnie!
..na imię ma Oliwka! ♥



♥..Oliwka rzekła _Misiak jest mój!

Amadeusz, autor 18.10.2016 _ Jestem szczęśliwy, że Nasze energie na powrót po latach spotkały się. Wróciłem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz