czwartek, 27 października 2016

♥..przez Ciebie likwiduję Profil na G+





założyłem p-r-o-f-i-l na G+
dla Ciebie
wiesz to!
bo sama tego chciałaś


@

założyłem p-r-o-f-i-l
dla Ciebie wiersze piszę
wiesz to!
bo zaufałem


@

północ już mija
jeszcze nie śpię
wiem, że jesteś nieopodal
za szklanym ekranem


@

śledzisz mnie
czytasz, kiedy chcesz
ślady zostawiasz
gdy ja już śpię!


@

kiedy budzę się
telefon milczy, Ty też
marzenia o miłości
miał wskrzesić ten i tamten wiersz!






@

ale Ty milczysz
jak peryskop na głębokim zanurzeniu
śledzisz mnie
czytasz kiedy chcesz


@

myślę o Tobie
w każdą noc, w każde rano
a Ty, bawisz się jak kot z myszką
- nie powiem, nie powiem Ci nigdy kochanie..


@

założyłem p-r-o-f-i-l
dla Ciebie wiersze piszę
wiesz to!

bo zaufałem

@

północ już mija
jeszcze nie śpię
bo wiem, że jesteś nieopodal
za szklanym ekranem


@

..nie proszę o wiele
..nie proszę o serce
przyjdż utul mnie w paraliżującej udręce

_wirtualnych środków przekazu!

@

myślę o Tobie
w każdą noc, w każde rano
a Ty, bawisz się jak kot z myszką

- nie powiem, nie powiem Ci nigdy kochanie..


@

założyłem p-r-o-f-i-l na G+
dla Ciebie
wiesz to!
bo zaufałem, i -
Ty sama tego chciałaś, ..ałaś!


@

zabrałaś mi serce, spaliłaś duszę
rozwiążę P-R-O-F-I-L
bo tak chcę
tak przez Ciebie, muszę! ..
muszę!




Amadeusz, autor 27.10.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz