niedziela, 9 października 2016

♥..Rąbek nieba bym Ci uchylił …




Niedziela

dobry sen miałem

o Tobie myślałem

o Naszym pisaniu

o losie




i choć łza w oku

okruch życia w sercu

wiem, że ułożysz życie

z nową Woli iskierką




bo Ty, jesteś muzyczna!

Bo Ty, jesteś dojrzała!

Bo Ty, nauczysz się siebie

- i od Nowa, zaczniesz żyć!




 


Niedziela

i każdy dzień od nowa

i pełna zamysłów głowa

polecieć czasem do gwiazd

do światów, gdzie nie ma Nas!




Życie, to nie jest bajka

lecz z puzzli układanka

element ten najwłaściwszy

- Miłość!




Ona zaczeka na Ciebie

rozwiąże Twoje problemy

może mnie już nie będzie

- ale serce Tobie swe da!
 




Niedziela

Myślę wciąż o Tobie

Wenę mam w Twej Osobie

życie nie takie lekkie

- sama, już to wiesz!




I wspomnisz moje słowa

na Miłość masz być gotowa

nie tylko banany jedz




- uwolnij Marzenia!

- daj upust na Śmiech!

- zatrać się, pisząc Wiersz!
 
 




Niedziela

Rąbek nieba bym Ci uchylił

ale to nie jest mój czas…

daleko mam do marzeń

choć życie me łaskawe




nie można wszystkiego mieć

ale z Tobą chcę wniknąć

w śmiech, radość z odnalezienia - puzzla!

Twojego Nowego życia, dla Siebie!
 
 




Uwierz w Siebie!

Moja Dedykacja dla porannej Weny
 
 
Amadeusz, autor 09.10.2016
 
 
 

PIĘKNO KOMENTARZA

Zdjęcie profilowe
Dorotka

Hojności w wierszu jest miaraI radość pewna od rana
Która wzlata
I przed siebie wciąż leci

Niechaj trwa ta
Passa
Wena
Niech Jutrzenka
Nam przyświeci

Mroczne pisanie
Swoje echo
Wydobyło
W dniu dzisiejszym
Obrodziło
....
Radosnego dnia ;)

...................................................
Zdjęcie profilowe
Amadeusz

i nic dodać - i nic ująć
Pani w wierszu
hojność czujesz

i tak trzymaj - i w to wierz
życie ciekawe
i psotne jest

Amadeusz
 :))
Miłej niedzieli Ci życzę
hojności w komentarzach

wierszy moich dziś przekroczyłem 1443
fatum same czwórki
suma i dzielone
też daje 4
- niech mi Ktoś To wytłumaczy?

.......................................................
Zdjęcie profilowe
Dorotka

Ha ha ha ha 😆...
  Tego się nie da wytłumaczyć 😆
.....................................................
 Zdjęcie profilowe
Amadeusz
tak więc, rozpisuję Ogłoszenie
na Tłumacza symboli cyfrowych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz