niedziela, 9 października 2016

♥..serce potrafi tęsknić, ..serce potrafi kochać








serce to najpiękniejsze słowo świata

serce potrafi kochać

serce potrafi tęsknić

potrafi cierpieć

czekać


serce jest wrażliwe i czułe


każdy mówi

- nie wolno się poddawać

trzeba mieć siłę woli

czasem, to trudne


przyszłam do Ciebie

i lżej mi się na duszy zrobiło
 




i również smutno

gdy czytam Ciebie

w tym wierszu

mówiącym tak wiele

o życia przemijaniu
 

nie możesz się poddawać

- tak mówią przyjaciele


każdy dzień

to Dar od Losu


dla każdego

w różnym wieku


bo Nikt nie wie -

co wydarzy się jutro


cieszmy się

drobiazgami

każdego dnia

każdego

przecież wiesz

i nie jesteś -
 

Starym facetem z krzywą duszą
 

- przecież Cię znam, AMO!

- przecież Cię znam!
 
 
 
09.10.2016
♥..Stary facet z krzywą duszą
Nie patrz za mną
Gdy odejdę

Nie płacz za mną
Łez zielenią

We mnie nie ma tych poruszeń
Co na wiosnę się zielenią

Jestem jak gazeta stara
Stary facet z krzywą duszą

Nie płacz proszę moja Miła
Na cóż Nam tych wszystkich wzruszeń