niedziela, 9 października 2016

♥..weszła na Profil







pojawiła się

nie wiadomo skąd

nie wiadomo jak

- dla mnie. Jest!
 

@
 

weszła na Profil

czytać zaczęła

słowa mi dała słuchać

- że do mnie dociera!
 

@
 

lubię spotkania

kobiety kocham

przyjaciółką zostań

- tym wierszem, proszę!
 

@
 

i pisz odważnie

śmiej się, dokazuj

wiem, że błądziłaś

- gdzieś w komentarzu!
 

@
 

wszystko dla ludzi

ja też TU nowy

wierszy się trzymam

- tajemnej mowy!
 

@
 

otwarty jestem

na każde piękno

i na marzenia

- napiszę prędko!
 

@
 

więc już na starcie

drzwi do mych Wierszy

dla Ciebie

- otwarte szeroko, moją ręką!
 

@
 

delektuj się treścią

zaciągaj noskiem

eteryczną literką A

i każdą nutką be’molką
 

@
 
 
już przedstawieni
 
zgodnie z linii eks etykiety
 
z aplauzem w skroni i energii
 
- bywalcem jesteś, często tu wpadaj!
 
 
@
 
 
i jak przystało
 
na Bywalczynię
 
 
komentarzem dla mnie
 
- słowa układaj miłe
 

Amadeusz, autor 09.10.2016