środa, 12 października 2016

♥ + ♥ ...Szukamy Edenu, a po Nim stąpamy

Najpiękniejsza jest Ziemia nasza

Te kolory wyśnione, ta zieleń


Promień słońca i chmury


Wszystko TO cieszy



😎
Amadeusz, autor 24.09.2016

KOLEKCJA: duet serc z komentarza ♥ duet with hearts comment
Ona:

Zdjęcie profilowe
 
Nie ma drugiej takiej na świecie.
Ludzie mogą szukać ale nic nie znajdą.
Wyjątkowa planeta, która jako jedyna
tętni życiem a jej mądrość i precyzja
jest arcydziełem niepowtarzalnym
 :)
 
 
On:
 
Zdjęcie profilowe
 
W nocy spać nie mogłem
Wiersz ten o Ziemi wkleiłem
Nikt nie zauważył tego
Co Ty wpisem nakreśliłaś

🌏

Jak mało czujemy czym jest Ziemia
Nie potrafimy, nie chcemy
Oddać czci Jej i ludzkiego uwielbienia
Szukamy Edenu, a po Nim stąpamy
_to Ziemia najsłodsza,
_w Niej Życie,
_w Niej trwamy!

🌏

Dziękuję,
za najpiękniejszy wpis
dzisiejszego poranka
 
💬 💌 😎
Amadeusz
 
Zdjęcie profilowe
 
ja w nocy nie spałam
O pewnych sprawach
Rozmyślałam

A nałożyła się jedna
Na drugą
Na drugą trzecia
Czwarta
Piątą...
Dziesiąta
I już sama nie wiem
Czy warto mi wyliczać
Czy zbierać te strzępki
Nie wiadomo gdzie
Nie wiadomo skąd

Za pisanie wcale się nie zabierałam
Po prostu Weny poprzedniej nocy
Nigdzie nie spotkałam

...a aby coś prawdziwego zaistniało
Potrzebna jest wena :)

Przyjemnego poranka
Smacznej kawy
I relaksu życzę
po nieprzespanych godzinach.

Pozdrawiam
☀ 🌷 ☀
 
 
 
On:
 
Zdjęcie profilowe
 
I oto narodził się Duet prawdziwy
Weny Oboje nie mają
Problemami się otulają
Wierszem łechczą powietrze
_napiszę do Ciebie jeszcze


A teraz idę na spacer
Deszcz przestał padać nocą
Chmury na niebie chichoczą
_kobaltowe niebo mnie kusi
_AMO z domu ruszy
🚶🏃

😎 😉 ☀🌷🌷🌷🌷
 
 
 
 
On:
 
Zdjęcie profilowe
 
Na spacer
Rączka w rączkę
Pod pergoli jesiennym wykwitem
Stukają obcasiki
Pani i pana
Para dobrana
😘