niedziela, 23 października 2016

♥..z radością tu przychodzę





ONA:
 
Jestem wciąż blisko
z radością tu przychodzę
dajesz tyle ciepła
_ jestem tu dla Ciebie



ON:

radość ma wiele znaczeń
lecz Twoja jest mi znana
pomiędzy regałami szukasz
treści co innym jest zapisana



wierszy na mych regałach
jest dużo, że nie zliczysz
napisane dla kobiet, dla miłości
i zwykłych potrzeb szarych ludzi



i tak się stało wczoraj
w sierpniowym to miesiącu
wpadł promień słońca włosem
_zacząłem pisać z Tobą od początku



lubimy wierszem tworzyć
i w wierszu smutki gubić
radosne to bajanie
dla romantycznych ludzi



cieszy mnie, że mnie masz
znalazłaś ścieżkę do mnie
zostań bo przecież wiesz
że Razem to roztropnie



komentuj i pisz
bo to bardzo lubię
w Tobie młodość mam
w młodości się otulę..

 
 
Amadeusz, autor 18.10.2016
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz