niedziela, 13 listopada 2016

💗 💗..dla Ciebie, Twoje marzenie obrazem

 
💗 💗 ..mojej Przyjaciółce Najmłodszej
💗 💗 ..mojej Przyjaciółce Najmłodszej
Tobie (...) - Dedykuję, ASPe



Uśmiechnij się proszę 

💌

Śnieg za oknem pada
Pada dzień drugi
Szaro za oknami
Skąpo na ulicach ludzi




Myślałem o Tobie
O Twoich problemach
Może z nadejściem bieli
Już ich nie masz




U mnie po staremu
Nic się nie zmieniło
Pies przy nodze siada
Nowe życie mnie odnowiło


💌

Wiersz dla Ciebie składam
Zapałkę mam w ręku
Napiszę o płomieniu
Co ogrzeje serce prędko




Posmutniałem troszkę
Weny mojej brak
Znikła choć wczoraj
_ujrzałem Jej oczu blask!


💌

Napiszę! Napiszę!
Bo lubię, gdy Jesteś!
Wtedy wszystko wzrasta
_po pierwsze!


🌼🌹🌼


POWIĄZANE: Pisz... bo Ty, jesteś moją Przyjaciółką

 

 
 wierszami Cię otaczam
uczuć nie wolno w nich zawierać
walczę codziennie z sobą
gdy Tobie wiersz z katalogu wybieram




nie Ty kolejna
nie środkowa
i nie ostatnia
dla mnie jesteś Pierwsza! Ważna!




czystą Intencją jestem
między Przyjażnią, a miłością
i między miłością, a Przyjażnią
- to rzecz, myśl, czynność odważna!




i nic więcej nie dodam
bo skłamię
Ty, dla mnie najczulszym
Słowem! Wyrazem! Zdaniem!






bardzo cisną się słowa z mej Duszy
Ty, Słońcem i Jutrznią codziennych poruszeń
a Serce moje niespokojne stale
zawrę jednym Zdaniem:


"bo Ty Jesteś, Jedyna
nieosiągalna Kobieta i Dziewczyna
Sen i Marzenie zaklęte, ciche, niepojęte
- dla mnie Jesteś Ważna! Pierwsza!"
 
 

♥♥

czystą Intencją jestem
między Przyjażnią a miłością
i między miłością, a Przyjażnią
- to rzecz, myśl, czynność odważna!
 
 
Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
 

 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹
 
Amadeusz, autor  10.11.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz