poniedziałek, 21 listopada 2016

💕...dłonie ciepłe, czyste już Cię obejmują

POWIĄZANE: Do duszy mojej się wkrada Brzmi to jak jakaś szarada


💕

utul moje troski, utul
- w ramionach Swoich
w poniedziałek i wtorek
w każdy dzień tygodnia, utul


💕

czas płynie jak rzeka
niedaleko mam do niej
kiedy deszczu w nurcie wiele
potrafi nieść kamienie
ciosane


💕

utul moje troski, mam ich wiele
nie, nie skarżę się nawet w niedzielę
i boga, do tego nie zapraszam wcale
bóg mnie kocha i wystarczy jego "alle"


💕

świeżych kwiatów naręcze
przyniosę z ogrodu
już nie taka jesteś młoda
a ja chcę Twego "słodu"


💕

spracowane dłonie
paznokcie zadbane
kiedy Ty, to robisz?
- chyba nad ranem!


💕

namiętność mnie trawi
jak Twe kroki słyszę
pies leży nieopodal
- on, Ciebie nie słyszy!


💕

czerwienią ust znaczysz
pocałunek nocny
a ja już o dwudziestej
senny, mimowolny.. śpiący!


💕

zapach Twego ciała
gdy obok się kładziesz
przez tkaninę czuję
chyba Cię pogładzę!


💕

dłonie ciepłe, czyste
już Cię obejmują
delikatnie pieszczą
najlepiej miłość tak czują!


💕

jesteś moja daleko
jestem Twój, wiesz o tym
tyle lat Razem w szczęściu
niekoniecznie obsypanym złotem


💕

życie piękne, durne
_to o sobie piszę
dzięki Tobie wiem, jak bardzo lubisz
_słuchać ze mną Ciszę!


💕

żar ciał Nas gości
już mi przeszły żale
troski dzisiejsze spalone
jutro, nowymi się pochwalę.


💕

Amadeusz, autor 21.11.2016

Dedykuję mojej (...)_Aspen