wtorek, 15 listopada 2016

♥..Heleno! Czy pozwolisz przerwać ciszę?

Dedykuję _Helenie mojej przyjaciółce z G+ (...) Amadeusz
 
Proszę, pozwól odnaleźć ścieżkę do Ciebie..


Gdybym głos Twój chciał usłyszeć

Czy pozwolisz przerwać ciszę?


Która spadła w me ramiona


Tobą kiedyś rozjaśniona!



🌹


Co się stało?

Czemu milczysz?


Co Cię gryzie?


Czy Ty już śpisz?



🌹


Byłaś obok!

Rzutka! Piękna!


Wręcz myślałem


_szukasz Szczęścia!



🌹


Aż tu nagle -

tym milczeniem

Zamurowałaś drzwi


do Siebie!

🌹


Co się stało?

Czemu milczysz?


Nie mam śmiałości


_by Cię w moim śnie wyśnić!



🌹


Wróć i ocal - to pisanie

Twoje ze mną Słów przepychanie


Nie zasłaniaj się pracami


I jesiennymi chandrami..


🐝


Co się stało?

Czemu milczysz?


Co Cię gryzie?


Czy Ty już śpisz?



🌹

..rzuć za Siebie smutne dni

..proszę wróć, pomóż mi!

..a ja - pomogę Ci!


🌹



♥..czy kto widział, gdzie ta Pani się zgubiła?
 

Amadeusz, autor 14.11.2016



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz