wtorek, 8 listopada 2016

♥..jesienna melancholia


Tobie (...) - Dedykuję, ASPe
POWIĄZANE: Stałaś się wierszy moich ozdobą



jesień smutna
jak ta szkapa
zimna, chmurna
byle jaka

@

melancholia
smutna buzia
nie ma brzdąca -
Józia!

@

co napisać?
i jak zawrzeć?
że ta jesień?
z słońcem, zawsze?

@

i że mgły
te z września śniadłe
są zjawiskiem -
bezradnym, rzadkim?

@

liście lecą
z drzew na ziemię
to pażdziernik hula
z wiatrem między drzewa!



@

jak na cmentarz mam dziś biec?
wiatr i deszcz! wzdłuż i wszerz!
świeczki gasną, plecy mokre
kaszel, grypa, to okropne!

@

smutny jestem, śnieg dokoła
zima przyszła, mrożnie woła
kto przytuli w grudniu mnie?
- gdy sam w domu, cały dzień?

@
POWIĄZANE: ...myślałem o Naszym pisaniu o losie...


niech ta jesień zniknie już!
niech zelży ten przyszły mróz!
i przebiśnieg da nam znak -
że Wiosny idzie, kolorowy kwiat!


Amadeusz, autor 07.11.2016

Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹