czwartek, 17 listopada 2016

♥..lubiłem maraton z rymów_a Ty znikasz!


Dedykuję _Helenie mojej przyjaciółce z G+ (...) Amadeusz
 
 

POWIĄZNE; ....rzuć za Siebie smutne dni


Cóż Ci uczyniłem
Żeś taka milcząca?
Kiedyś taka szybka
Słowem rym pisząca

🍀

Co Ci uczyniłem
Żeś mnie zapomniała?
Wierszem piszę Tobie
Taka moja praca

🍀

Wspominam, co rano
I co noc zasypiam
Lubiłem maraton z rymów
_a Ty znikasz!

🍀

Kto Cię porwał?
Uwięził?
I w jakiej krainie -
serce dla tego "ktosia" bije?

🍀

Wciąż pytania zadaję
Chciałem pisać wcześniej
Ale nie chcę Ciebie zaczepiać
_to po pierwsze!

🍀

Milczysz tak długo
Jestem już cierpliwy
Wierszem układam pytania
_nie wątpiąc w powroty prawdziwe!

🍀

- bo niespotykane Słowo
Spotkało Nas w necie
Wiesz, że przez moment
Zaszalało na pisanym parkiecie

🍀

Nie mnie jest oceniać!
Co zrobisz, tak będzie!
Wiersze będę Ci pisał
_to miej na względzie...

🍀

Nie rozgłaszaj tego
Wystarczy, że wpiszę
Przecież masz kolekcję
Ze słów, co dla Ciebie piszę

🍀

Cóż Ci uczyniłem
Że milczysz uparcie?
Napisz, czy mam odejść?
_jestem upartym samcem!

😎

Amadeusz, autor 17.11.2016


POWIĄZANE: ..czy ktoś widział, gdzie ta Pani się zgubiła?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz