czwartek, 3 listopada 2016

♥..- Miłość to Ty, w czasie swobody!

Tobie (...) - Dedykuję, ASPe


Stałaś się wierszy moich ozdobą



podaj mi Swoją dłoń
podaj!
tak jakbyś Serce podać chciała
podaj mi Siebie




nie pozwól mi odejść
między zwrotki
między niewypowiedziane słowa
podaj mi dłoń, podaj! Podaj..



szczęśliwe dni nie nadeszły
przed Nami mozolna jesień
pisane i wypowiedziane.
- Ty, dasz radę!




- Jesteś gotowa na wszystko?
- na wszystko, co niedopowiedziane?
- na słowa, które w sercu pławią się
jak pyszne dla Ciebie śniadanie




nie miej mi za złe tego
że piszę tylko wiersze
wiersze są do czytania
i do szeptania szeptem




dla Ciebie byłem, będę
jedyną taką osobą
nie ma we mnie miłości
- Miłość to Ty - w czasie swobody!




nie zapominam Twych marzeń
nie zapominam Nadziei
jesteś dla mnie Kobietą co strzela
_z łuku Serca zaczarowanymi strzałami!




nie miej mi tego za złe
że piszę tylko wiersze
wiersze są do czytania
do szeptania na wietrze!




nie płacz za mną, kiedy odejdę
kiedy zamknę drzwi domu
pamiętaj, że nawet, gdy mnie nie będzie
- to dla Ciebie będę, przeczytanymi słowy...




nie płacz za starym samcem
co już wiele nie może
skleroza dobija się do głowy
lekarstwa nie ma dla sklerozy!




- nie zapominam Twych marzeń...
- nie miej mi tego za złe...
- nie płacz za mną kiedy odejdę...
-
podaj dłoń jakbyś mi podać chciała ♥ !



..uwielbiam słuchać, jak patrzysz na mnie

podaj mi Swoją dłoń
podaj!
tak jakbyś Serce podać chciała
podaj mi Siebie - jestem szeptem..!


Amadeusz, autor 03.11.2016

Nasza Przyjażń - to Dar
Dziękuję, że Jesteś!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz