środa, 16 listopada 2016

💗 💗..Nie uciekaj na koniec świata - dla Ciebie jestem!

Tobie (...) - Dedykuję, ASPe
W ciszy mego Ogrodu Ta Róża niezwyczajna Piękna!


Jesteś Gwiazdą 

Co w noc lśni

I chmurą

Co nosi Twoje łzy…

 
POWIĄZANE: Tobie (...) - Dedykuję
 
Jesteś księżycem

Największym światłem w nocy 

I słońcem

Co daje ciepło w sercu mym…
 

Pamiętasz Nasze spotkanie

Na prywatnej furtce?

Twój komentarz zaowocował

Na lata i trwa i będzie trwał
 

 Bo Ty jesteś, moją Przyjaciółką!

Gwiazdą wirtualną, co w noc lśni

I słońcem, co w mym sercu

Rozgrzewa łany pszeniczne na polach!
 

POWIĄZANE: Stałaś się wierszy moich ozdobą
 

Bo Ty jesteś, moją Przyjaciółką!

Gwiazdą wirtualną, co w noc lśni

I słońcem, co w mym sercu

Roztapia bursztyny wyobraźni!

 
 Jesteś skrzynią Skarbów 

Co w noc lśni

I chmurą

Co nosi Twoje łzy w problemach dnia…
 
 
KOLEKCJA: Jutrzenki blask, słowika trel - Dawn glow, nightingale trill
 
  Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz