sobota, 5 listopada 2016

♥..nosisz w Sercu moją Tęsknotę




Nasza Przyjażń - to Dar


cokolwiek powiesz
cokolwiek napiszesz
cokolwiek Twój wiatr o poranku przywieje
- będę na Ciebie czekał!


będę!


bo w Tobie są Nadzieje
moje dawne niespełnione
radości porzucone
nieodgadnione



cokolwiek stanie się
a przecież nieprzestanie
bo Ty będziesz 
gdy zabiorą mnie posłańcy nieba


będę!


Stałaś się wierszy moich ozdobą


cokolwiek powiesz
cokolwiek napiszesz
cokolwiek Twój wiatr o poranku przywieje
- będę na Ciebie czekał!


będę!


- bo w Tobie mam upodobanie
- Ty nosisz w Sercu moją Tęsknotę
do uczuć -
co nigdy nie dane mi spełnić!



cokolwiek powiesz
cokolwiek napiszesz
cokolwiek wiatr o poranku przywieje
- będę na Ciebie czekał!



Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹
 





Amadeusz, autor 01.11.2016

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz