piątek, 18 listopada 2016

💕 ..oddałem Jej moją Duszę, Serce też, bez wymuszeń

 
Jaskółce_ASPeN
 
 
 
💕
 
W zaczarowanym domu
Nie mów o nim nikomu
Są schody, co prowadzą
Do serca pewnej Osoby
 
💕
 
Prawie na strychu, wysoko
Gości mnie, siląc oko
Do duszy mojej się wkrada
Brzmi to jak jakaś szarada
 
💕
 
Po prostu Oboje tak mamy
Że w ciszy od ludzi się spotykamy
Przy herbacie, albo przy kawie
_trwają Nasze obrady
 
💕
 
Dom stary, wręcz ruina
Ma styl, gdy mrok go okrywa
Myszy harcują zawzięcie
Wszędzie rzeźbione poręcze
 
💕
 
W zaczarowanym domu są schody
Co prowadzą do Serca Starszej Osoby
Znamy się już tyle lat!
Niczym nie zadziwi Nas świat!
 
💕
 
Oddałem Jej moją Duszę
Serce też, bez wymuszeń
Chorzy Oboje na Starość
Z Miłością, co krzepi Nas!
 
💕
 
- nie zrozumie Nas młody
- podać trzeba ci wody?
Czas płynie stale przed siebie
Starość ogarnie i ciebie
 
💕
 
Nie zgub najcenniejszych Wartości
bo to siła Miłości, aż po grób..
W zaczarowanym domu są schody
Co prowadzą do Serca Starszej Osoby
 
_w Niej mam umiłowanie, szacunek, miłość, sen!
 
💕
Amadeusz, autor 18.11.2016
 
 
 
 
Dedykuję mojej Najlepszej Przyjaciółce Jaskółce_ASPeN


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz