czwartek, 24 listopada 2016

...PIĘKNO KOMENTARZA - do wiersza ♥..autobiography AMO

 
POWIĄZANE: ...autobiography AMO

PIĘKNO KOMENTARZA MOJEJ PRZYJACIÓŁKI



Witaj Amadeuszu..


Twoją "Autobiography AMO".. przeczytałam z uwagą, ale też i z powątpiewaniem.. czy odniesie pożądany skutek 😊 

Może będzie na odwrót?  😊

Jesteś bardzo wrażliwym człowiekiem.. potrafisz trafić w sedno swoimi wierszami.

Z pewnością.. wiele osób.. i głównie kobiet bardzo identyfikuje się z tym, co i o czym piszesz..


Może intuicyjnie czy podświadomie (choć to prawie to samo) przekazujesz w wierszach, to co my odbiorcy tych wierszy chcemy czytać..

Robisz to tak plastycznie i z serca, że nie dziw się reakcji, co wrażliwszych kobiecych serc 😊

Twoje pisanie być może jest, dla niektórych terapią, odskocznią.. i daje czasem silne emocje...

Zawsze jest jakieś wyjście.. ale czasem trzeba poświęcić coś.. żeby też zyskać.

Wybór należy do Ciebie 😊

Nadmorskie, ale ciepłe pozdrowienia dla Ciebie ślę 😊 MG




Dziękuję, piękny wpis - Amadeusz, autor


 
 

♥..autobiography AMO
 

nie wchodzę w lużne związki
jeśli się angażuję, to na poważnie
od zakochania i na zawsze! na Razem!

jeszcze Taka nie pojawiła się na horyzoncie
a Ta z marzeń, niech będzie Wolna, Ona wie o tym
- Jej dedykuję moje wiersze!

Przyjażń to Dar
a jeżeli zdarzy się między Kobietą, a Mężczyzną
- jest niepowtarzalna, jedyna, bezcenna

- osądżcie sami

...............................................

nie wpuszczam
do swojego życia -
Nikogo od dawna
jest mi z tym i dobrze i żle



potrzebuję czasem
miękkości kobiety
ale to wszystko się da
- przeżyć, przeboleć..



mijają lata
nie liczę ich
jest mi tak wygodnie
tracę rachubę lat, które mam



życie jest piękne
teraz je czuję lepiej
pełen wolności
dobrze przespanych nocy i dni



spełnionego
samotnego Ojcostwa
i dumy z wychowania Syna
na prawego Człowieka



cóż mi więcej potrzeba
od życia?
wolności? - przecież ją mam!
miłości? - przecież mam ją w sobie!



miłość - przekuwam teraz na przyjażń..
przyjażń tak nie rani, jak miłość
przeżyłem w przyjażni ponad dwadzieścia lat
i brak mi Jej dobrych stron - (...♥...)




a kobiety? - wystarczy, że czytają moje wiersze
wciąż Je czuję, słyszę, czytam
wolność sobie cenię -
ponad dźwięk drobnych, bosych stóp na parkiecie..



Amadeusz, autor 06.11.2016