wtorek, 22 listopada 2016

💕...spóżnieni nic nie dostają



 









z sekund składa się godzina
godzina przechodzi w doby
doba w tygodnie i w lata
właśnie w tym rytmie o to chodzi




bierz życie nawet spóżnione
nie czekaj na darowiznę latami
spóżnieni nic nie dostają
wiesz o tym, gnaj za marzeniami




marzeniem pierwszym jest Miłość
marzeniem dla mnie Kobieta
- Ty, zapewne wolisz Mężczyznę
- więc biegnij za Nim, nie czekaj!




życie takie zwodnicze
i banał i trwoga i wrzaski
czasami z rana Nas budzą
owacje, orgazmy, oklaski




doceniaj to, co jest teraz
co masz w zasięgu dłoni
i to, co w sercu zalega
nie oddawaj skarbu, nikomu!




czas leci jak te jaskółki
szybuje w błękit przestworzy
łap życie i to, co w nim kwili
- podaj mi ciepłe dłonie!




Miłość i też Nadzieja
to Szansa czasem spóżniona
Metą są Dwa pocałunki! Dwa serca!
i Ich Dwojga, rozmowy!




życie moje kochane
zwodnicze i malowane
różowe mam okulary
- tylko nie jestem kochany!




Kobiety moje z przeszłości
w sercu mym wciąż bywały
Jedne odeszły same
od Drugich, odszedłem załamany!




Niczego już dziś nie pragnę
tylko deko Spokoju
żywioły jakie miałem w sercu
- teraz są garstką popiołu..!




Amadeusz, autor 20.11.2016


POWIĄZANE: ..będziesz moją dłoń dzierżyła _tylko dla Siebie!



Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
 
 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz